به گزارش پایگاه خبری نشان :

باشگاه خبرنگاران جوان، ورود یک پلنگ به داخل دامداری در منطقه «آرِی میلک» بمبئی موجب ترس و وحشت احشام و ساکنان محلی شد. در این حادثه که صبح روز سه شنبه رخ داد این پلنگ وارد یک دامداری بوفالو شد. دیدن پلنگ در این منطقه از هند که با حدود ۸۰۰ جریب جنگل پوشیده شده است غیرمعمول نیست.

با این حال ورود این  پلنگ به داخل محل نگهداری بوفالو‌ها ترس و وحشت ساکنان محلی را برانگیخت. در این حادثه به احشام و ساکنان محلی آسیبی وارد نشد و این حیوان محل را ترک کرد.

در ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است این حیوان را در داخل دامداری و در حال حمله به بوفالو‌ها نشان می‌دهد. در این ویدئو ساکنان محلی با ایجاد سر و صدا تلاش می‌کنند مانع حمله این حیوان به دام‌ها شوند. این حیوان پس از تعقیب توسط برخی ساکنان محلی به داخل جنگل گریخت. این ویدئو پس از انتشار در شبکه‌های اجتماعی هند تبدیل به ویدئویی داغ شد. برخی کاربران با بازنشر این ویدئو به ساکنان محلی در خصوص پرسه حیوانات وحشی بویژه پلنگ در این منطقه هشدار دادند.

گفتنی است؛ این نخستین بار نیست که ورود حیوانات وحشی به مناطق مسکونی هند خبرساز می‌شود. حدود ۶ ماه پیش بود که ورود یک پلنگ به بیمارستانی در ایالت گجرات خبرساز شد. این حیوان که پس از ورود به سرویس بهداشتی بیمارستان «آیوروِدیک» موجب ترس و وحشت بیماران و پرسنل شده بود توسط پرسنل جنگلبانی شکار شد.

حجم ویدیو: 11.16M | مدت زمان ویدیو: 00:00:55