به گزارش پایگاه خبری نشان :

خبرنگار شکیبا بقال زاده: علیرضا بیرانوند در بازی جام جهانی 2022 مصدوم شد علیرضا بیرانوند وضع مالی بسیار بدی داشت و به خاطر همین پدرش اجازه نمی‌داد که او ازدواج کند.علیرضا بیرانوند در روستای خودش نان بربری می‌فروخت. علیرضا بیرانوند در پست دروازه‌بان به صورت قرضی از تیم رویال آنتورپ، برای بوآویشتا و تیم ملی ایران بازی می‌کند.

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند با نام کامل «علیرضا صفر بیرانوند» فرزند مرتضی، متولد ۳۰ شهریور ۱۳۷۱ در خرم‌آباد مرکز استان لرستان است. علیرضا بیرانوند در خانواده‌ای پرجمعیت رشد کرد، خانواده‌ای که از نظر مالی زیر طبقه متوسط محسوب می‌شد و علیرضا به همین دلیل مجبور به ترک تحصیل شد تا کار کند و کمک خرج خانواده باشد. به همین دلیل او مجبور بود تمرین فوتبالش را از پدر مخفی کند و یک بار که پدرش متوجه شد از ترس عصبانیت چند روز به خانه نرفت!

علیرضا بیرانوند درباره زندگی خود در تهران قبل از مشهور شدن می‌گوید که در آغاز ورودش در تهران خانه عمه‌اش زندگی می‌کرده و در یک فست فودی کار می‌کرده است و بعد از در یک کارواش به علت قد بلندش مسئول کار و نظافت ماشین های شاسی بلند بوده است.

علیرضا بیرانوند

عکس همسر علیرضا بیرانوند در طبیعت

همسر علیرضا بیرانوند، اکرم خانم این روزها یه پا بلاگر مشهور شدن و با انتشار عکس های داغ از خونه و زندگی و خانوادشون حسابی سر و صدا بپا کرده. عکس جدید علیرضا بیرانوند و همسرش را در ادامه با هم میبینیم.

علیرضا بیرانوند

علیرضا بیرانوند پدر شد

بتازگی عکسی در فضای مجازی در حال منتشر شدن است که خبر از پدر شدن مجدد علیرضا بیرانوند می دهد. این عکس مربوط به دوران تولد دختر آقا بیرو می باشد و پدر شدن مجدد فوتبالیست مشهورمان تکذیب می شود.

علیرضا بیرانونددر دومین عکس علیرضا بیرانوند در اتاق عمل بر سر تخت دخترش ایستاده است و از سر ذوق پدر شدن مجدد خنده ای دلنشین بر لب دارد.

علیرضا بیرانوند